Felhasználási feltételek

Vásárlási tájékoztató – Általános Szállítási Feltételek

Az Internetes megrendelés feltétele az alábbi Általános Szerződési Feltételek elfogadása, amelyet a regisztráció során tehet meg. Amennyiben nem ért egyet jelen ÁSZF-ben foglalt feltételekkel, lépjen kapcsolatba a megadott elérhetőségeken az alfaomega.hu webshopját üzemeltető alfaomega.hu Kft-vel.

Tartalom
· Awebáruház kezelése
· Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre
· Megrendelés folyamata
· Fizetési módok
· Szállítás
· Az elállás joga
· Szavatosság, jótállás
· Termékgarancia
· Egyéb tudnivalók a vásárlással kapcsolatban
· Szolgáltató elérhetőségei, vevőszolgálat

 

  • A webáruház kezelése:
    A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel építettük fel, hogy Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhassák és megvásárolhassák a keresett termékeket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk. A termékek kiválasztásához igyekszünk Önnek a lehető legtöbb információt nyújtani. Regisztráció nélkül is van lehetőség böngészni a termékeink között, kiválaszthat termékeket, amelyeket a kosárba is tehet és meg is vásárolhat. Minden termék mellett megtalálható a neve, ára, kiszerelése, az esetleges kedvezmény, a gyártó neve, fotó a termékről – esetenként eltérhet a megvásárolt termék dobozától, amennyiben a gyártó változtatott a csomagoláson – valamint rövid leírás a termék elsődleges jellemzőiről. A termék részletes ismertetője tartalmazza a termékleírást.
  • Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre:
    A webáruházban szekrények, íróasztalok ágyak, homokozók, és egyéb termékek rendelhetők meg. A termékek megvásárolhatóak magánszemélyek, és kiskereskedők részére a webáruházon keresztül. A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Áraink forintban kerülnek kiírásra.. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

  • Megrendelés folyamata
    A regisztráció

Az áruházban regisztrált és nem regisztrált felhasználók egyaránt vásárolhatnak. Amennyiben többször kíván vásárolni, javasolt a regisztráció, mivel így időt spórolhat meg. A bejelentkezett és regisztrált felhasználóinknak csak a termékeket kell kiválogatni, és a fizetés módját kell megadni, így rendelését gyorsan és könnyen leadhatja! Természetesen regisztráció nélkül is lehet vásárolni, de az áruház funkcióinak hiánytalan használatához javasolt a regisztráció! Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik H-P 9.00-16.00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A megrendelések mennyiségének következtében ügyfélszolgálatunk nem igazolja vissza telefonon, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. A visszaigazolás emailben a megrendelést követően fog megérkezni. Ez perceket, vagy akár órákat is késhet a rendszerek terhelésétől függően. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés teljesítéséről. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1 munkanapon belül történik. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot. Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken. A megrendelő adatainak utólagos módosítására csak az ügyfélszolgálatunkon keresztül emailben vagy telefonon van lehetőség, amennyiben a rendelése még nem került feldolgozásra.

Termék megrendelése

Rendelést kizárólag webáruházunkon keresztülfogadunk el! A termékeket a "kosárba" gomb segítségével tudja összeválogatni. A kosár pillanatnyi állapotáról egy összesítő tájékoztat a bal felső oldalon a logó alatt. A részletes kosár tartalom a "kosár tartalma" gombra kattintva érhető el. Ha nem jó a mennyiség, vagy olyat választott, amit mégse szeretne, itt megváltoztathatja a kosár tartalmát. A termékeket megrendelni a "rendelés feladása" gombra kattintva történik. A rendelés feladásához szükséges az adatok hiánytalan kitöltése. Nagyon fontos, hogy olvassa el, és jelölje be a vásárlási feltételeket a lap alján, ellenkező esetben rendelése nem lesz sikeres! Rendeléséről Magyar nyelvű tájékoztató e-mailt fog kapni, amely tartalmazza a rendelés fő adatait. Az e-mailtájékoztató jellegű, mivel előfordulhat, hogy az adott termékből nincs raktáron, vagy egyéb okok miatt nem tudjuk kiszállítani. Kollégáink legkésőbb a rendelést követő napon felveszik Önnel a kapcsolatot. Megrendelése távollévők között kötött írásos szerződésnek minősül. A megrendeléséről Magyar nyelvű visszaigazolást küldünk. A megrendelése minden esetben ki lesz számlázva, melyet a csomagban elküldünk a megrendelésével együtt. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Amennyiben a megrendelt termékek kiszállítását valamilyen okból kifolyólag nem tudjuk teljesíteni (készlethiány), ez esetben a kapcsolatfelvétel során az eltérést is megbeszélik Önnel! Rendelését a rendelés leadását követően 24 órán belül teheti meg. Ezt követően a további teendők, részletek tisztázása végett mindenképpen vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal! Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Előfordul rendszeresen bizonyos szolgáltatóknál, hogy rendszerhiba miatt nem fogadnak levelet (freemail, citromail). Arról sajnos a szolgáltató nem értesül, hogy a levele meg is érkezik. Ez esetben is létrejön a szerződés hiszen a megrendelése az ügyfél adatokkal a rendszerünkben van. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.

Elfelejtett jelszó

Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát vagy felhasználó nevét használja a jelszó emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.

Fizetési módok

A fizetés egyféle módon lehetséges, a futárnak készpénzzel (vagy bankkártyával) a csomag átvételekor. A szállítási címmódosításnál lehetőség van a csomag kézbesítésével kapcsolatos megjegyzést írni, ami felkerül a fuvarlevélre.

Nagy darabszámú rendelésnél az eladó egyedi fizetési módot állapíthat meg!

Készpénzes fizetés átvételkor (utánvét)
A megrendelő a megrendelt termék árát és a kiszállítási díjat kiszállításkor, készpénzben (vagy bankkártyával), egy összegben, a kiszállítást végző személy részére köteles megfizetni. A kiszállítást végző személy a kifizetett összegről számlát ad a megrendelő részére. Kérjük, az összeget lehetőség szerint pontosan kiszámolva készítse elő a futár részére.

  • Szállítás

Szállítási cím

Magyarország területén belül bármilyen szállítási cím megadható. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában, valamint fontos aktualizálni a regisztrációkor megadott telefonszámot, mivel telefonon történik a szállítással kapcsolatos egyeztetés. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag csak a futárszolgálattal egyeztetve lehet módosítani.

Szállítási határidő, módok

Nagy darabszámú rendelésnél az eladó egyedileg rendelkezhet a szállítási módot, határidőt és díjat illetően!

Futárral történő kiszállítás esetén.


A megrendelés összegét a futárnak fizeti közvetlenül (ez az utánvét).
Cégünk hivatalos, engedéllyel rendelkező csomagküldő szolgálat útján juttatja el Önhöz a megrendelt terméket.
A kiszállítások időbeni szervezését a futárszolgálat végzi. A kézbesítés munkanapokon 10-18 óráig történik

Számlát az átvételt követően, (miután a futárszolgákat visszaigazolta a számunkra) elektronikus formában e-mailben küldjük meg!

Személyes átvétel esetén

A leadott megrendelés után, a visszaigazolás megtörténtét követően, személyesen a 1182 Budapest Lakatos út 65.
szám altti raktárban telefonos egyeztetést követően átvehető. (Nem vagyunk mindig a raktárban!). A személyes átvétel
esetében csak készpénzes fizetés lehetséges, és a számlát is az átvételkor küldjük meg emailben!

Szállítás díjazása

A webáruházban kosárba tett összes termék vételárának összértéke az irányadó, a szállítási költség és az utánvét összege nélkül.

 

A szállítási költségek a következők:

0,00 kg – 2,99 kg 990 FT
3.00 kg – 5,99 kg 1350 FT
6,00 kg – 9,99 kg 1650 FT
10,0 kg – 19,99 kg 1990 FT
20,0 kg – 29,99 kg 2490 FT
30,0 kg – 39,9 kg 3990 FT

40,0 kg – 200 kg 9.900 FT

A termékek súlyai fel vannak tüntetve a termék adatlapon, ha több terméket rendel akkor a súlyok összeadódnak és alapján kalkulálja a rendszer a szállítási díjat, így pl, ha 1 db 35 kg-os terméket rendel, akkor a szállítás díja 3990 FT, de ha rendel mellé egy 165 Kg szekrényt is akkor a 2 termék összes kiszállítási költsége 9.900 FT. A 40 Kg feletti termékeket, nem futárszolgálat szállítja ki, hanem az alfaomega.hu kollégája a saját autónkkal, A saját kiszállításnál ezért csak KP-s fizetési lehetőség van. Ha a termék 40 Kg alatti akkor azt a GLS vagy a DPD szállítja ki, így ott lehetséges a bankkártyás fizetés is a futárnak!

  • Az elállás joga

Amennyiben a termék cseréjét, illetve a vételár visszafizetését kéri, azt feltétlenül jelezzük e-mailben, hogy tájékoztassuk az ezzel kapcsolatos teendőkről, információkról. Reklamáció esetén a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltételek szerint járunk el. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal – vásárlóink érdekeit szem előtt tartva – járunk el ügyfélszolgálatunkon keresztül.
Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru, több áru egyidejű megrendelése, de eltérő időpontokban történő szállítása esetén pedig az utoljára szolgáltatott áru átvételét követő 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belül a 45/2014. (II.26.) 22. § alapján a 2. számú mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Ezen elállási jogát a szerződés megkötésétől az áru megérkezéséig rendelkezésre álló időben is gyakorolhatja. A vásárló áruátvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül visszatéríteni. A vevőnek visszajáró összeget a vevővel előre egyeztetett fizetési módnak megfelelően térítjük vissza. A vevő által kifizetett összeget Eladó mindaddig visszatarthatja, amíg az elállási jogot érvényesítő vevő a terméket nem küldte vissza, vagy a visszaküldés tényét kétséget kizáróan nem igazolta. Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült közvetlen költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogásával.
A jelen pont szerinti indoklás nélküli elállás joga nem gyakorolható abban az esetben, ha ön olyan egészségügyi terméket rendelt meg, amely kizárólag bontatlan és sérülésmentes állapotban hozható forgalomba, és az egészségügyi vagy higiéniai okokból a felbontás után már nem küldhető vissza. Amennyiben a termékkel kapcsolatos elégedetlensége miatt kíván elállni a szerződéstől, úgy az Ön kérését szavatossági igénynek tekintjük, és akként kezeljük.

  • Szavatosság, jótállás

Milyen esetben élhet fogyasztó a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül.

 

Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

 

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik. Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért. Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A szavatossági igény esetén történő eljárás Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §). A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. · 

  • Termékgarancia

Hibás, vagy a szállítás közben megsérült terméket vagy termékeket ingyenesen kicseréljük. Ha a csere mégsem történhet meg, úgy visszafizetjük a vételárat. Kérjük, a kellemetlenségek megelőzése érdekében csak sértetlen árut vegyen át!

Cégünk által forgalmazott termékeinkre pénzvisszafizetési garanciát vállal. Ha a szavatossági vagy garanciális idő ettől eltérő, a garanciális és szavatossági adatok az árucikken, vagy a mellékelt dokumentumban vannak feltüntetve. A használat közben bekövetkezett hibákra a garanciajegyekben megfogalmazottak a mérvadóak. A szavatossági és jótállási felelősségre vonatkozó rendelkezések tekintetében, a 117/1991. (IX. 10.) és a 151/2003. (IX. 22.) számú kormányrendeletekben foglaltak az irányadóak.

  • Egyéb tudnivalók a vásárlással kapcsolatban

A felelősség korlátozása
A szolgáltatótól Interneten történő megrendelés feltételezi a megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátinak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai adottságokra és a felmerülő hibákra.
A szolgáltató az alább felsorolt esetekben nem tartozik helytállással:
· az Interneten küldött és/vagy fogadott, nem a szolgáltatótól származó bármilyen adat okozta problémákért;
· az Internetes hálózat bármilyen működési hibájáért, ami megakadályozza az alfaomega.hu akadálytalan működését és a vásárlást;
· bármilyen adatvesztésért;
· bármely, a folyamatban alkalmazott szoftver nem megfelelő működésének következményeiért;
· a szolgáltató hálózatban bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményeiért.
A szolgáltatónak joga van bármikor, előzetes értesítés nélkül módosítani a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat.

Egyéb rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételek a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a Polgári Törvénykönyv, valamint a hatályos egyéb vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével készült. Ezen kívül figyelembe vettük az elektronikus kereskedelemről szóló 2000/31/EK irányelvet, a távolsági értékesítésre vonatkozó fogyasztóvédelemről szóló 93/13/EGK irányelvet, valamint a fogyasztók jogairól szóló 2011/83. irányelvet.
Jelen ÁSZF 20. szeptember 1. napjától határozatlan ideig hatályos, mely az alfaomega.hu , az alfaomega.hu Kft által üzemeltetett www.alfaomega.hu internetes honlapon hozzáférhető és áttanulmányozható. Az alfaomega.hu webshopján keresztüli megrendelésével a vásárló jelen Általános Szerződési Feltételeket tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el.
Az ÁSZF feltételeket a alfaomega.hu Kft– a vonatkozó hatályos magyar jogszabályi rendelkezésekkel összhangban – egyoldalúan jogosult megváltoztatni, módosítani és/vagy kiegészíteni. A módosított ÁSZF az internetes honlapon való közzététel napján lép hatályba. A szolgáltató internetes honlapját látogató megrendelők kötelesek rendszeresen tájékozódni jelen ÁSZF módosításai tekintetében. Amennyiben a vásárló a jelen ÁSZF módosításának hatálybalépését követően továbbra is látogatja az oldalakat és megrendelést ad le, azt a szolgáltató jogosult úgy értelmezni, hogy a vásárló az ÁSZF módosítását elfogadta.

  • Szolgáltató elérhetőségei, vevőszolgálat
    A szolgáltató cégadatai:
    A szolgáltató cég neve: alfaomega.hu Korlátolt Felelőségű Társaság
    A szolgáltató rövidített cégneve: alfaomega.hu Kft
    A szolgáltató képviselőjének neve: Bertyák Emil
    A szolgáltató székhelye: 1182 Budapest Madarász utca 28.
    Cégjegyzékszám: 01-09-371977
    Adószám: 28743365-2-43
    A szolgáltató bankszámla száma:
    A szolgáltató levelezési címe: 1182 Budapest Madarász utca 28.
    E-mail elérhetőség: info@alfaomega.hu


A Megrendelő a kifogásaival, panaszaival az alábbi szervezethez fordulhat:
Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31
http://www.bekeltet.bkik.hu/

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH)
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
www.nfh.hu

Copyright © Alfaomega.hu kft. Minden jog fenntartva